Lidgeld

Toaal 70 €

Betaling na 15 december 2023

Tarief idem betaling na 31 oktober

Je zal niet in groepsritten worden toegelaten in de periode van zes weken na je betaling.

Je loopt het risico dat je een tijdlang niet onder de polis van de VWB verzekerd bent.

Vlaamse Wielrijdersbond gezinsaansluiting

Bij de 40 € die je betaalt voor de aansluiting bij de VWB heb je de mogelijkheid om je gezinsleden mee aan te sluiten.
Geef de namen van de gezinsleden + geboortedatum door via mail.

Nieuwe leden

Wij geven de voorkeur dat kandidaat leden eerst 3 maal meerijden alvorens hun aanvraag voor lidmaatschap te doen.

Beslis je om lid te worden?

• Lidgeld: 3 instapperiodes
    vóór 1 mei : éénmalig 120 €
    vóór 1 september: éénmalig 110 €
    vanaf 1 september: éénmalig 100 €
    Inbegrepen lidgeld Bacwalde fietsclub + 2 fietsshirts met korte mouwen (zwart en blauw) zodat je meteen op zondag in de juiste outfit kan meerijden.
  • 40 €/jaar voor de Vlaamse Wielrijdersbond

Totaal 160 €-150 €-140 € afhankelijk van de instapperiode

Ben je reeds lid van de Vlaamse Wielrijdersbond?

Ben je ook bij een andere club aangesloten en heb je daar reeds je lidgeld voor de Vlaamse Wielrijdersbond betaald, moet je dit natuurlijk niet dubbel betalen. In dit geval betaal je enkel het vermelde lidgeld van de fietsclub zoals hierboven beschreven is.

Attest ziekenfonds

Bij de meeste ziekenfondsen krijg je een gedeelte van de aansluitngskosten van de VWB terugbetaald.
Check volgende link voor een attest